Meny
Våra tjänster
Låna pengar
Kort och betala
Spara och placera
Pension
Försäkringar
Familjejuridik
App, internetbank och BankID
Händelser i livet

Så gör du för att ringa Kundcenter

Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.

  1. Anslut dig till Kundcenter

    Om du inte redan är ansluten till vår telefontjänst, börja med det. Du ansluter dig i internetbanken eller på ett bankkontor. 
    Läs mer om hur du ansluter dig

  2. Använd en kod för att legitimera dig

    När du ringer till Kundcenter kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod. 

    Skaffa Mobilt BankID

    Gör så här för att skaffa Mobilt BankID

    Skaffa PIN-kod

    Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken. Eller kom in på bankkontoret så hjälper vi dig.
    Logga in och skaffa en kod

  3. Ring 0171-853 00

    Nu är du klar och vi kan hjälpa dig att göra dina bankärenden över telefonen. Välkommen att ringa oss på 0171-853 00.