Tack för att du i första hand gör dina bankärenden digitalt och bara besöker oss fysiskt om du måste. Tillsammans kan vi bromsa smittspridningen av Covid-19.

Kontakta oss

Rådgivning via telefon - för hälsans skull

Vi vill alltid träffa dig som är kund. Just nu gör vi det helst över telefon. För att minska risken för smittspridning och med omtanke om din hälsa erbjuder vi dig möjligheten att få rådgivning utan att besöka ett kontor. Du kan också kontakta oss via internetbanken eller appen. För telefonmöte behöver du ha BankId.

personal banken

Skicka meddelande i app eller internetbank

Skriv ett meddelande till oss direkt via internetbanken eller mobilappen. Där är du identifierad och vi kan hjälpa dig utan att du behöver besöka kontoret.

 

bild över ryssgraven i Kungsängen

Ring till oss 0171-853 00

Du är alltid välkommen att ringa oss. Ring 0171-853 00 och knappa dig fram till det val som stämmer bäst med ditt ärende.

personal banken

Skicka e-post till oss

Du kan också nå oss via . Tänk på att vi inte kan styrka din identitet via e-post. För frågor som rör din ekonomi rekommenderar vi istället att skicka ett meddelande till oss i appen eller internetbanken.

nyckelstenen-upplands-bro

Digital support

Öppet dygnet runt. Support av internetbanken och appen. 0771-97 75 12

Spärrservice

Öppet dygnet runt. Spärr av kort, säkerhetsdosa och BankID. 08-411 10 11

Öppettider våra kontor