Hoppa till textinnehållet

Hej, vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor. 

Ställ din fråga här

Skaffa Access

Du som redan har ett avtal med oss behöver teckna ett tilläggsavtal för att få tillgång till  Access. Om du blir ny kund hos oss finns Access med på inlösenavtalet. Skaffa  Access:

  • genom att fylla i detta tilläggsavtal och returnera till oss via denna adress:
    Swedbank Kortinlösen
    Kundservice R13
    105 34 Stockholm
  • genom att kontakta ditt bankkontor
  • du kan även kontakta  kundservice för mer information.

Vanliga frågor och svar

Vad är Access?

Det är en webbtjänst för dig med kortinlösen via Swedbank .  Access ger dig en översikt över dina korttransaktioner, serviceavgifter och elektroniska dokument. Du kan också söka efter enskilda transaktioner eller dokument och även exportera information till Excel.

Vad kostar Access?

Tjänsten är kostnadsfri för dig med kortinlösen via Swedbank 

Kan mina anställda få tillgång till Access?

Du kan ge flera personer på ditt företag möjligheten att använda Access. Detta administreras av dig direkt i Access.

Fler frågor och svar